Student-initiated email communication: An analysis of openings and closings by Spanish EFL learners
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Patricia Salazar Campillo
Comunicació per correu electrònic iniciada per l’estudiant: Una anàlisi de les obertures i els tancaments usats per estudiants espanyols d’anglès com a llengua estrangera. El correu electrònic és una de les formes de comunicació més utilitzades en el context institucional i, de fet, abunden en la interacció professor-estudiant. Aquest estudi analitza les obertures i els tancaments en els correus electrònics de primer contacte enviats per dos grups d’estudiants amb característiques similars: un grup va usar la seva llengua materna (espanyol) i el segon la llengua estrangera (anglès) al realitzar una petició a un dels seus professors. Els resultats indiquen que, independentment de la llengua utilitzada, les obertures no han demostrat el nivell de formalitat esperable en aquest tipus d’enviament. Per contra, en els tancaments es detecta deferència i respecte al professor en els dos idiomes.
Article Details
Cómo citar
Salazar Campillo, Patricia. «Student-initiated email communication: An analysis of openings and closings by Spanish EFL learners». Sintagma: revista de lingüística, vol.VOL 30, pp. 81-93, doi:10.21001/sintagma.2018.30.05.
Derechos
Derechos de autor
El autor que publica un artículo en Sintagma mantiene los derechos de publicación de su obra y accepta las condiciones de licencia de explotación de Creative Commons by 3.0
Los textos publicados en esta revista están sujetos –si no se indica lo contrario– a una licencia de Reconocimiento 3.0 España de Creative Commons. Puede copiarlos, distribuirlos, comunicarlos públicamente, hacer obras derivadas y usos comerciales siempre que reconozca los créditos de las obras (autoría, nombre de la revista, institución editora) de la manera especificada por los autores o por la revista.