O contributo da educação geográfica na Educação Ambiental. O caso da Geografia no Ensino Secundário
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Alzira Filipe Alberto
Este artigo sintetiza as principais conclusões de uma dissertação de Mestrado, entretanto já publicada pelo Centro de Estudos Geográficos da Faculdade de Letras da Universidade de Lisboa. Se procura entender em que medida o actual ensino da Geografia pode e está, ou não, a contribuir para uma verdadeira educação ambiental. Neste âmbito tentou-se identificar quais as origens da sensibilização e preocupação dos professores de Geografia para as questões ambientais e de que forma isso se reflecte na sua prática. Procurou-se ainda compreender quais as expectativas dos alunos no que respeita á relação ambiente/Geografia.
Article Details
Com citar
Alberto, Alzira Filipe. “O contributo da educação geográfica na Educação Ambiental. O caso da Geografia no Ensino Secundário”. Scripta Nova: revista electrónica de geografía y ciencias sociales, vol.VOL 6, no. 1, https://raco.cat/index.php/ScriptaNova/article/view/55473.
Drets
Drets d'autor
Els autors que publiquen en aquesta revista estan d’acord amb els termes següents:
- Els autors conserven els drets d’autoria i atorguen a la revista el dret de primera publicació, amb l’obra disponible simultàniament sota una Llicència d'Atribució Compartir igual de Creative Commons que permet compartir l’obra amb tercers, sempre que aquests en reconeguin l’autoria i la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors són lliures de fer acords contractuals addicionals independents per a la distribució no exclusiva de la versió de l’obra publicada a la revista (com ara la publicació en un repositori institucional o en un llibre), sempre que se’n reconegui la publicació inicial en aquesta revista.
- S’encoratja els autors a publicar la seva obra en línia (en repositoris institucionals o a la seva pàgina web, per exemple) abans i durant el procés de tramesa, amb l’objectiu d’aconseguir intercanvis productius i fer que l’obra obtingui més citacions (vegeu
- , en anglès).