L'Argumentació en la construcció del pensament social crític
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Roser Canals i Cabau
La investigació que es presenta en aquest article tracta de comprovar com progressa la construcció del pensament social crític en l?ensenyament secundari mitjançant el desenvolupament de la competència argumentativa, en valora els encerts i les debilitats, hi proposa millores i facilita eines al professorat perquè incorpori l?argumentació en les seves propostes didàctiques. Per a això es dissenyen seqüències didàctiques i activitats per a l?ensenyament i l?aprenentatge de l?argumentació i bases d?orientació i instruments d?autoregulació per guiar les produccions argumentatives de l?alumnat.
Article Details
Com citar
Canals i Cabau, Roser. “L’Argumentació en la construcció del pensament social crític”. Revista Catalana de Pedagogia, vol.VOL 9, pp. 73-89, https://raco.cat/index.php/RevistaPedagogia/article/view/306419.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Roser Canals i Cabau, L'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències socials avui: un enfocament disciplinari o a partir de problemes? , Revista Catalana de Pedagogia: Vol. 13: maig 2018
- Roser Canals i Cabau, L'Ensenyament de la geografia en el nou entorn social i cultural , Revista Catalana de Pedagogia: Vol. 10: (2016)