Proposta metodològica per a l'aplicació del benchmarking internacional en l'avaluació de la qualitat de l'educació superior virtual
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Article Details
Renata Marciniak, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Doctoranda en Educació per la Facultat de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Espanya
Renata Marciniak, de nacionalitat polonesa, és llicenciada i màster en Organització i gestió d'empreses per l'Escola Superior de Gestió de Katowice i doctora en Ciències Economicoadministratives per la Universitat Econòmica de Cracòvia. També és especialista en Entorns Virtuals d'Aprenentatge per l'Institut de Formació Docent VirtualEduca de Buenos Aires, on ha fet uns estudis de postgrau en aquest camp. Ha estat professora de la modalitat presencial i virtual en diverses universitats poloneses. Actualment fa el programa de doctorat en Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, en la qual va obtenir el títol oficial de màster en Investigació en educació. És autora de dos llibres i de nombrosos articles inclosos en llibres col·lectius. A més a més, ha publicat desenes d'articles en revistes científiques i ha participat en diversos congressos i jornades com a ponent. El seu principal tema d'interès científic és la qualitat en l'educació superior virtual, juntament amb les estratègies d'ensenyament i els models d'avaluació de programes d'estudis de l’esmentada educació.
Facultat de Pedagogia Aplicada
Universitat Autònoma de Barcelona
Edifici G
Campus de la UAB
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
Espanya