Graus de la divisió digital: reconsideració de les desigualtats digitals i educació superior contemporània

Main Article Content

Neil Selwyn
Encara que molts autors ja rebutgen amb seguretat la noció de bretxa digital, aquest document raona que les desigualtats en l'ús de les TIC en l'educació superior contemporània tenen una importància creixent en lloc de decreixent. Concretament, raona que existeix una necessitat urgent que la comunitat de l'educació superior desenvolupi coneixements més sofisticats de la naturalesa de les bretxes digitals existents en els grups actuals d'estudiants universitaris, particularment desigualtats de l'ús «efectiu» de les TIC per a accedir a la informació i el coneixement. Amb aquests pensaments en ment, el document presenta una visió global dels estudis recents i teories en l'àmbit de l'exclusió digital i la bretxa digital, i té en compte una sèrie de motius del perquè l'exclusió digital segueix essent un problema social complex i profundament arrelat en els grups d'estudiants d'educació superior.
Paraules clau
desigualtat digital, ús de les TIC, educació superior, bretxa digital

Article Details

Com citar
Selwyn, Neil. “Graus de la divisió digital: reconsideració de les desigualtats digitals i educació superior contemporània”. RUSC, Universities & Knowledge Society, vol.VOL 7, no. 1, https://raco.cat/index.php/RUSC/article/view/225690.