L’aprenentatge servei a les universitats catòliques de l’Europa Central. Els casos de Polònia i Alemanya
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
L'aprenentatge servei (ApS) contribueix a l'ancoratge i l'expansió sistemàtica de les activitats de transferència de les universitats (Tercera Missió) i la cooperació amb socis comunitaris externs en l'ensenyament i més enllà. En conseqüència, l’ApS es considera la bala de plata de l'educació holística i s'implementa cada cop més a les institucions d'educació superior d'arreu del món, independentment de les disciplines. Aquest article il·lustra la importància de l'ApS com una de les estratègies per complir la Tercera Missió a les Universitats Catòliques de Lublin (KUL), Polònia, i d'Eichstätt-Ingolstadt (KUEI), Alemanya, i mostra les potencialitats d'aquest concepte en l'educació d’estudiants de Psicologia, Didàctica i Pedagogia. A partir d'exemples de bones pràctiques dels formats docents de les tres disciplines de la KUL i la KUEI es descriuen conceptes i models de l’ApS.
Article Details
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.
(c) Christiane Hoth de Olano, Małgorzata Łysiak, 2024
Drets d'autor
L'autor/a que publica en aquesta revista està d'acord amb els termes següents:
- L'autor/a conserva els drets d’autoria i atorga a la revista el dret de primera publicació de l’obra.
- Els textos es difondran amb la llicència Creative Commons Reconeixement 4.0 la qual permet compartir l’obra amb tercers, sempre que en reconeguin l’autoria, la publicació inicial en aquesta revista i les condicions de la llicència.