Aprèn història en anglès! Un projecte d’innovació de llengües estrangeres a l’Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Loreto Meix-Boira
Institut Julio Antonio (Móra d’Ebre)
Aprèn història en anglès! és un projecte d’innovació de llengües estrangeres creat per ensenyar història en anglès a estudiants de secundària la llengua materna dels quals no és l’anglès (CLIL, Content and Language Integrated Learning, també conegut com a AICLE, aprenentatge integrat de continguts i llengua estrangera ). El projecte consta de tres blocs que tracten aspectes polítics, socials, econòmics i culturals sobre el món antic, Egipte i Roma, i l’edat mitjana (Life in Ancient Egypt, Ancient Rome i Middle Ages). Amb els materials creats per a aquest projecte, els estudiants tindran l’oportunitat de treballar amb textos atractius i amb una gran varietat d’activitats durant unes 140 hores. L’alumnat prendrà contacte amb les TIC (tecnologies de la informació i la comunicació), ja que part del material es troba a la xarxa i, a més, es tracta d’un projecte interdisciplinari, en el qual es treballen les ciències socials, l’anglès i les TIC. El material és adequat per utilitzar-lo amb alumnes de 12 a 15 anys.
Paraules clau
Educació secundària, ciències socials, anglès.
Article Details
Com citar
Meix-Boira, Loreto. “Aprèn història en anglès! Un projecte d’innovació de llengües estrangeres a l’Institut Julio Antonio de Móra d’Ebre”. REIRE. Revista d’Innovació i Recerca en Educació, vol.VOL 5, no. 2, pp. 59-82, https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/254858.