Impacte de l'aprenentatge E-learning en la motivació dels estudiants a les institucions d'educació superior: una perspectiva índia
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
La majoria de les universitats enfronten diversos problemes i obstacles educatius que la tecnologia i els modes electrònics d'aprenentatge poden superar. Actualment hi ha moltes fonts i eines d'aprenentatge e-learning disponibles per al seu ús, com els cursos massius oberts en línia (MOOC), i la plataforma d'aprenentatge electrònic Moodle s'ha utilitzat en moltes universitats de tot el món. Les eines d'aprenentatge e-learning poden proporcionar formació i educació a un gran nombre d'estudiants amb diversos orígens culturals i nivells educatius. El present estudi té com a objectiu estudiar l'impacte de l'e-learning en el sector de l'educació superior des del punt de vista dels estudiants. S'ha observat en l'estudi que les eines d'aprenentatge electrònic i les seves característiques interactives augmenten la motivació dels estudiants de pregrau per al procés d'aprenentatge. A més, aquest estudi també va observar que l'aprenentatge e-learning podria fracassar en l'educació si se sobreestima el que aconsegueix. D'aquest estudi obtenim una visió global de les tendències actuals i futures de les eines d'e-learning i per tant aportem possibles comentaris importants per a l'ús d'eines d'e-learning a l'aula.
Article Details
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.
(c) Amrik Singh, 2024
Drets d'autor
Authors retain copyright and grant the journal the right of first publication.
Texts will be published under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work, provided they include an acknowledgement of the work’s authorship, its initial publication in this journal and the terms of the license.
Amrik Singh, Lovely Professional University (India)
Professor i director de l'Escola d'Hoteleria i Turisme. Universitat professional encantadora (Índia)
Articles més llegits del mateix autor/a
- Amrik Singh, Conceptual framework on Smart Learning Environment- An Indian perspective , Revista de educación y derecho: Núm. 25 (2022): Retos de la educación superior en el siglo XXI
- Mildred Nuong Deri, Amrik Singh, Perpetual Zaazie, David Anandene, Aprofitament de la intel·ligència artificial a les institucions educatives superiors: una visió global , Revista de educación y derecho: Núm. 30 (2024): Leveraging Artificial Inteligence in High Education