Impacte de l'aprenentatge E-learning en la motivació dels estudiants a les institucions d'educació superior: una perspectiva índia

Main Article Content

Amrik Singh

La majoria de les universitats enfronten diversos problemes i obstacles educatius que la tecnologia i els modes electrònics d'aprenentatge poden superar. Actualment hi ha moltes fonts i eines d'aprenentatge e-learning disponibles per al seu ús, com els cursos massius oberts en línia (MOOC), i la plataforma d'aprenentatge electrònic Moodle s'ha utilitzat en moltes universitats de tot el món. Les eines d'aprenentatge e-learning poden proporcionar formació i educació a un gran nombre d'estudiants amb diversos orígens culturals i nivells educatius. El present estudi té com a objectiu estudiar l'impacte de l'e-learning en el sector de l'educació superior des del punt de vista dels estudiants. S'ha observat en l'estudi que les eines d'aprenentatge electrònic i les seves característiques interactives augmenten la motivació dels estudiants de pregrau per al procés d'aprenentatge. A més, aquest estudi també va observar que l'aprenentatge e-learning podria fracassar en l'educació si se sobreestima el que aconsegueix. D'aquest estudi obtenim una visió global de les tendències actuals i futures de les eines d'e-learning i per tant aportem possibles comentaris importants per a l'ús d'eines d'e-learning a l'aula.

Paraules clau
E-learning, aprenentatge en línia, aprenentatge dels estudiants, implicació dels estudiants, tecnologia educativa, motivació dels estudiants, MOOC, Institució d'Educació Superior (IES)

Article Details

Com citar
Singh, Amrik. “Impacte de l’aprenentatge E-learning en la motivació dels estudiants a les institucions d’educació superior: una perspectiva índia”. Revista de educación y derecho, no. 29, doi:10.1344/REYD2024.29.43214.
Biografia de l'autor/a

Amrik Singh, Lovely Professional University (India)

Professor i director de l'Escola d'Hoteleria i Turisme. Universitat professional encantadora (Índia)