El feedback entre iguals com a mecanisme per a la promoció de la competència d'aprenentatge i responsabilitat de l'estudiantat en gestió i administració pública

Main Article Content

Elena Cano García
Marina Solé Català

Es presenta el disseny i aplicació d'una seqüència didàctica en Moodle que permeti l'adquisició dels continguts de gestió i administració pública i que, alhora, fomenti l'autoregulació de l'aprenentatge i l'aprendre a aprendre. Per a aconseguir-ho s'empra l'avaluació d'iguals mitjançant l'eina Taller de Moodle emprant criteris d'especial rellevància en el camp de la gestió i administració pública. Es recullen les dades sobre el rendiment i de la percepció d'aprenentatge associada als rols d'avaluador i avaluat. La intervenció llança com a resultats una taxa de satisfacció alta/moderada, així com la percepció d'aprenentatge vinculada al desenvolupament del pensament crític, la responsabilitat i la millora en la comunicació, competències transversals, totes elles, associades al perfil de graduació en el camp de la gestió i administració pública.

Paraules clau
Educació superior, avaluació entre iguals, feedback, tecnologia digital, gestió pública

Article Details

Com citar
Cano García, Elena; and Solé Català, Marina. “El feedback entre iguals com a mecanisme per a la promoció de la competència d’aprenentatge i responsabilitat de l’estudiantat en gestió i administració pública”. Revista de educación y derecho, no. 29, doi:10.1344/REYD2024.29.44585.
Biografies de l'autor/a

Elena Cano García, Departament de Didàctica i Organització Educativa - Universitat de Barcelona

Professora del Departament de Didàctica i Organització Educativa de la Universitat de Barcelona


Coordinadora del grup de recerca LMI (Learning, Media & Social Interactions) i del grup d'Innovació Docent en Avaluació i Tecnologia GIDAT (GINDOC-13/149).

Marina Solé Català, Universitat de Barcelona

Directora de l'Escola de Postgrau de la Facultat de Dret

Coordinador del Grupo de Innovación Docente de Gestión y Administración Pública (GID-GAP). Grup consolidat actualment reconegut per la UB amb el codi GIDCUB-13/054

Articles més llegits del mateix autor/a