El feedback entre iguals com a mecanisme per a la promoció de la competència d'aprenentatge i responsabilitat de l'estudiantat en gestió i administració pública
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Es presenta el disseny i aplicació d'una seqüència didàctica en Moodle que permeti l'adquisició dels continguts de gestió i administració pública i que, alhora, fomenti l'autoregulació de l'aprenentatge i l'aprendre a aprendre. Per a aconseguir-ho s'empra l'avaluació d'iguals mitjançant l'eina Taller de Moodle emprant criteris d'especial rellevància en el camp de la gestió i administració pública. Es recullen les dades sobre el rendiment i de la percepció d'aprenentatge associada als rols d'avaluador i avaluat. La intervenció llança com a resultats una taxa de satisfacció alta/moderada, així com la percepció d'aprenentatge vinculada al desenvolupament del pensament crític, la responsabilitat i la millora en la comunicació, competències transversals, totes elles, associades al perfil de graduació en el camp de la gestió i administració pública.
Article Details
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.
(c) María Elena Cano García, Marina Solé Català, 2024
Drets d'autor
Authors retain copyright and grant the journal the right of first publication.
Texts will be published under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work, provided they include an acknowledgement of the work’s authorship, its initial publication in this journal and the terms of the license.
Elena Cano García, Departament de Didàctica i Organització Educativa - Universitat de Barcelona
Professora del Departament de Didàctica i Organització Educativa de la Universitat de Barcelona
Coordinadora del grup de recerca LMI (Learning, Media & Social Interactions) i del grup d'Innovació Docent en Avaluació i Tecnologia GIDAT (GINDOC-13/149).
Marina Solé Català, Universitat de Barcelona
Directora de l'Escola de Postgrau de la Facultat de Dret
Coordinador del Grupo de Innovación Docente de Gestión y Administración Pública (GID-GAP). Grup consolidat actualment reconegut per la UB amb el codi GIDCUB-13/054
Articles més llegits del mateix autor/a
- Marina Solé Català, Margarita Camós Ramió, Montserrat Casanellas Chuecos, Luís Medir Tejado, Daniel Montolio Estivill, Anna M. Palau Roque, Domènec Sibina Tomás, Disseny, aplicació i valoració d’instruments per avaluar la competència de treball en equip. , Revista de educación y derecho: Núm. 7 (2013): Gobernanza Universitaria