ÀgorES: «Contenen els Documents professionalitzadors un saber útil?»
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
ÀgorES és un pòdcast enregistrat el 16 de juny de 2022 a l’Ateneu L’Harmonia de Sant Andreu (Barcelona). S’hi obre una conversa, dinamitzada per Joan Gener Barbany, al voltant del recorregut i la vigència dels Documents professionalitzadors de l’educació social, amb la participació de Graciela Esebbag, Encarna Medel i Antonio Alcántara.
Es pot escoltar en aquest enllaç.
Article Details
Antonio Alcántara
Educador social. Professor a la facultat d’Educació de la UB, membre de l’equip pedagògic de l’Ateneu Popular 9Barris i cofundador de La Perifèrica. Col·legiat del CEESC 10016.
Graciela Esebbag
Psicòloga clínica. Psicoanalista i psicòloga al SAR (Servei d’Atenció a Residències) i coordinadora del Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil (CSMIJ) de Nou Barris (Fundació Nou Barris).
Encarna Medel
Educadora social. Coordinadora de l’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament de Rubí. Professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya. Membre del Grup de Recerca en Educació Social.
Joan Gener Barbany
Educador social i agitador cultural, membre fundador de L’Eixida i Ràdio Intermitent i coordinador del Consell de Redacció dels Quaderns d’Educació Social. Col·legiat del CEESC 10449.
Most read articles by the same author(s)
- Joan Gener Barbany, Entrevista a Pau Llonch , Quaderns d'Educació Social: No. 22 (2020): Tot anirà bé? Confinaments, incerteses, invencions...
- Susana Brignoni, Graciela Esebbag, Algunes reflexions sobre salut mental i educació , Quaderns d'Educació Social: No. 02 (2002): Salut mental i educació social. "Destinats a anar plegats"
- Antonio Alcántara, Mercè Aranda, Ernesto Morales, El Rec Comtal: un gran equipament invisible , Quaderns d'Educació Social: No. 21 (2019): Acció, reflexió i recerca
- Encarna Medel, La formació dels educadors socials com a espai d’oportunitats , Quaderns d'Educació Social: No. 13 (2010): L'Educació Social i les Formacions. "Una garantia per a pràctiques de qualitat"
- Joan Gener Barbany, Editorial Q20 , Quaderns d'Educació Social: No. 20 (2018): Identitats