La formació dels educadors socials com a espai d’oportunitats
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Encarna Medel
La formació permanent esdevé un espai d’oportunitats en la mesura que possibilita prendre distància de la realitat directa i re-crear-la des d’un espai on posem en diàleg teories i pràctiques.
La formació pot esdevenir l’oportunitat de realitzar un treball que permeti noves articulacions i noves formes de transitar per experiències educatives.
En el present article faig una anàlisi dels elements que fonamenten les accions formatives des de la perspectiva de re-pensar les pràctiques a partir d’unes coordenades simbòliques que ens permetran transformar-les en una experiència de saber. Es tractarà d’analitzar de quines eines ens dotem per poder fer aquests recorreguts.
Paraules clau
educació social, formació
Article Details
Com citar
Medel, Encarna. “La formació dels educadors socials com a espai d’oportunitats”. Quaderns d’Educació Social, no. 13, pp. 137-49, https://raco.cat/index.php/QuadernsEducacioSocial/article/view/347480.
Biografia de l'autor/a
Encarna Medel
Educadora social. Membre de l’equip d’Atenció Primària dels Serveis Socials de l’Ajuntament de Rubí. Formadora i supervisora d’equips de professionals en diversos camps socials i educatius. Membre del Grup de Recerca en Educació Social i del Grup d’Investigació de Psicoanàlisi i Pedagogia.Articles més llegits del mateix autor/a
- Antonio Alcántara, Graciela Esebbag, Encarna Medel, Joan Gener Barbany, ÀgorES: «Contenen els Documents professionalitzadors un saber útil?» , Quaderns d'Educació Social: Núm. 24 (2022): 15 anys dels «Documents professionalitzadors»: Recorregut, vigència i presència (?)