Control, categories socials i interseccionalitat: repensant la pràctica de l’educació social.
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Cristian Carrer
Patricia Aljama
Les professionals de l’educació social intervenen amb subjectes que s’identifiquen amb diverses categories socials que s’entrecreuen i que poden esdevenir opressores. Aquest article reflexiona al voltant de la pràctica professional com a element d’un dispositiu governamental que incideix sobre els processos de subjectivació.
Paraules clau
dispositiu governamental, educació social, interseccionalitat
Article Details
Com citar
Carrer, Cristian; and Aljama, Patricia. “Control, categories socials i interseccionalitat: repensant la pràctica de l’educació social”. Quaderns d’Educació Social, no. 23, pp. 72-81, https://raco.cat/index.php/QuadernsEducacioSocial/article/view/398142.
Biografies de l'autor/a
Cristian Carrer
Doctorand en el Programa Persona i Societat en el Món Contemporani del Departament de Psicologia Social en la línia d’investigació de Poder, Subjectivitat i Gènere. Coordinador tècnic a l’Observatori contra l’Homofòbia.
Patricia Aljama
Doctora en Psicologia Social per la Universitat Autònoma de Barcelona. Col·labora amb l’Observatori Contra l’Homofòbia.