Control, categories socials i interseccionalitat: repensant la pràctica de l’educació social.

Main Article Content

Cristian Carrer
Patricia Aljama

Les professionals de l’educació social intervenen amb subjectes que s’identi­fiquen amb diverses categories socials que s’entrecreuen i que poden esdeve­nir opressores. Aquest article reflexio­na al voltant de la pràctica professional com a element d’un dispositiu gover­namental que incideix sobre els pro­cessos de subjectivació.


 

Paraules clau
dispositiu governamen­tal, educació social, interseccionalitat

Article Details

Com citar
Carrer, Cristian; and Aljama, Patricia. “Control, categories socials i interseccionalitat: repensant la pràctica de l’educació social”. Quaderns d’Educació Social, no. 23, pp. 72-81, https://raco.cat/index.php/QuadernsEducacioSocial/article/view/398142.
Biografies de l'autor/a

Cristian Carrer

Doctorand en el Programa Persona i Societat en el Món Contemporani del De­partament de Psicologia Social en la línia d’investigació de Poder, Subjectivitat i Gènere. Coordinador tècnic a l’Observatori contra l’Homofòbia.

Patricia Aljama

Doctora en Psicologia Social per la Universitat Autònoma de Barcelona. Col·labora amb l’Observatori Contra l’Homofòbia.