Control, categories socials i interseccionalitat: repensant la pràctica de l’educació social.
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Cristian Carrer
Patricia Aljama
Les professionals de l’educació social intervenen amb subjectes que s’identifiquen amb diverses categories socials que s’entrecreuen i que poden esdevenir opressores. Aquest article reflexiona al voltant de la pràctica professional com a element d’un dispositiu governamental que incideix sobre els processos de subjectivació.
Palabras clave
dispositiu governamental, educació social, interseccionalitat
Article Details
Cómo citar
Carrer, Cristian; y Aljama, Patricia. «Control, categories socials i interseccionalitat: repensant la pràctica de l’educació social». Quaderns d’Educació Social, n.º 23, pp. 72-81, https://raco.cat/index.php/QuadernsEducacioSocial/article/view/398142.
Biografía del autor/a
Cristian Carrer
Doctorand en el Programa Persona i Societat en el Món Contemporani del Departament de Psicologia Social en la línia d’investigació de Poder, Subjectivitat i Gènere. Coordinador tècnic a l’Observatori contra l’Homofòbia.
Patricia Aljama
Doctora en Psicologia Social per la Universitat Autònoma de Barcelona. Col·labora amb l’Observatori Contra l’Homofòbia.