Participació ciutadana i mitjans de comunicació públics. Resultats de focus groups a acadèmics, professionals i experts en dinamització social

Main Article Content

Javier Marzal-Felici
Maria Soler-Campillo
Carlos López-Olano

En l’actual context de desconfiança cap als mitjans de
comunicació públics, la “participació ciutadana” constitueix
una de les preocupacions més rellevants en l’agenda dels
seus responsables i entre els investigadors dels mitjans, com
a element clau per recuperar la seva rellevància social. Per tal
d’aprofundir en el coneixement del concepte de participació,
s’han organitzat tres grups de discussió, formats respectivament
per acadèmics, professionals i experts en dinamització social,
desenvolupats a Castelló el novembre de 2019. S’hi presenten
els resultats i s’hi debaten les principals recomanacions sorgides
per gestionar la “participació ciutadana” en els mitjans públics.

Paraules clau
participació ciutadana, mitjans de comunicació públics, cocreació, mitjans socials,, audiències

Article Details

Com citar
Marzal-Felici, Javier et al. “Participació ciutadana i mitjans de comunicació públics.: Resultats de focus groups a acadèmics, professionals i experts en dinamització social”. Quaderns del CAC, vol.VOL 23, no. 46, pp. 13-23, doi:10.34810/qcac46id404737.