Participació ciutadana i mitjans de comunicació públics. Resultats de focus groups a acadèmics, professionals i experts en dinamització social
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Javier Marzal-Felici
Universitat Jaume I
Maria Soler-Campillo
Universitat Jaume I
Carlos López-Olano
Universitat de València
En l’actual context de desconfiança cap als mitjans de
comunicació públics, la “participació ciutadana” constitueix
una de les preocupacions més rellevants en l’agenda dels
seus responsables i entre els investigadors dels mitjans, com
a element clau per recuperar la seva rellevància social. Per tal
d’aprofundir en el coneixement del concepte de participació,
s’han organitzat tres grups de discussió, formats respectivament
per acadèmics, professionals i experts en dinamització social,
desenvolupats a Castelló el novembre de 2019. S’hi presenten
els resultats i s’hi debaten les principals recomanacions sorgides
per gestionar la “participació ciutadana” en els mitjans públics.
Paraules clau
participació ciutadana, mitjans de comunicació públics, cocreació, mitjans socials,, audiències
Article Details
Com citar
Marzal-Felici, Javier et al. “Participació ciutadana i mitjans de comunicació públics.: Resultats de focus groups a acadèmics, professionals i experts en dinamització social”. Quaderns del CAC, vol.VOL 23, no. 46, pp. 13-23, doi:10.34810/qcac46id404737.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Carlos López-Olano, L’evolució de la base legal de Radiotelevisió Valenciana. , Quaderns del CAC: Vol. 19 Núm. 42 (2016): L’audiovisual OTT, noves fronteres i desafiaments