Relación entre fracaso escolar y los trastornos psicológicos en la infancia y la adolescencia. Psicopatología en la escuela postpandemia 50 Congreso "Desafíos en Psicosomática". Sociedad Española de Medicina Psicosomática. Madrid, noviembre 2023
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Roberto Aguado Romo
Instituto Europeo de Psicoterapias de Tiempo Limitado
Aritz Anasagasti Undabarrena
Emotional Network
Manuela Martínez-Lorca
Universidad de Castilla la Mancha
Alberto Martínez-Lorca
Universidad de Castilla la Mancha
Keywords
School failure, Psychological disorder, Coexistence, Teacher intervention
Article Details
How to Cite
Aguado Romo, Roberto et al. “Relación entre fracaso escolar y los trastornos psicológicos en la infancia y la adolescencia. Psicopatología en la escuela postpandemia: 50 Congreso ‘Desafíos en Psicosomática’. Sociedad Española de Medicina Psicosomática. Madrid, noviembre 2023”. Psicosomàtica y Psiquiatría, no. 28, doi:10.60940/PsicosomPsiquiatrnum280901.
Rights
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
(c) Roberto Aguado Romo, Aritz Anasagasti Undabarrena, Manuela Martínez-Lorca, Alberto Martínez-Lorca, 2024
Copyright
This work is published under a license Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0)
The authors maintain all copyrights and the journal reserves the rights of the first publication of the article.
Most read articles by the same author(s)
- Manuela Martínez-Lorca, Alberto Martínez-Lorca, Somatic symptoms in Spanish university students during the COVID-19 pandemic and emotions , Psicosomàtica y Psiquiatría: No. 28 (2024): enero-febrero-marzo