La compra de símbolos sociales frente al consumo de objetos
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Vidal Díaz de Rada
Article Details
Com citar
Díaz de Rada, Vidal. “La compra de símbolos sociales frente al consumo de objetos”. Papers: revista de sociologia, no. 51, pp. 35-57, https://raco.cat/index.php/Papers/article/view/25433.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Vidal Díaz de Rada, Ventajas e inconvenientes de la encuesta por Internet , Papers: revista de sociologia: 2012: Vol.: 97 Núm.: 1 Parejas mixtas
- Vidal Díaz de Rada, Tipos de encuestas considerando la dimensión temporal , Papers: revista de sociologia: 2007: Núm.: 86 Educació i ocupació
- Vidal Díaz de Rada, RITZER, George. El encanto de un mundo desencantado. Revolución en los medios de consumo , Papers: revista de sociologia: 2000: Núm.: 62 Homenatge a Simmel
- Vidal Díaz de Rada, Efectes de resposta en qüestionaris amb preguntes d’actitud , Papers: revista de sociologia: Vol. 105 Núm. 3 (2020)
- Vidal Díaz de Rada, Problemas de representatividad en las encuestas con muestreos probabilísticos , Papers: revista de sociologia: 2004: Núm.: 74 Evolució social i joventut
- Vidal Díaz de Rada, Enquestes presencials amb qüestionari de paper i ordinador. Una comparativa en preguntes d’actituds , Papers: revista de sociologia: Vol. 103 Núm. 2 (2018)
- Vidal Díaz de Rada, Influència dels aspectes visuals en els qüestionaris autoadministrats , Papers: revista de sociologia: Vol. 100 Núm. 1 (2015)