Robòtica a l'escola. Canviar el paradigma educatiu i el mètode d'aprenentatge
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Josep Callís i Franco
Montserrat Sala i Pesarrodona
L'article presenta l'experiència
d'introducció de la robòtica dins la
planificació curricular d'una escola de
primària a través d'un procés progressiu i
graduat. La realitat dels resultats obtinguts
mostra, a través dels criteris emesos pel
propi alumnat, el benefici educatiu que
representa l'ús de la robòtica com a
element generador de motivació i interès
per l'aprenentatge. Metodològicament es
treballa des d'una perspectiva de treball
cooperatiu, mètode de projectes i
resolució de problemes amb un fort
component de contingut interdisciplinari.
En aquest marc es constata la gran
transcendència i necessitat del treball
competencial en l'àmbit matemàtic.
d'introducció de la robòtica dins la
planificació curricular d'una escola de
primària a través d'un procés progressiu i
graduat. La realitat dels resultats obtinguts
mostra, a través dels criteris emesos pel
propi alumnat, el benefici educatiu que
representa l'ús de la robòtica com a
element generador de motivació i interès
per l'aprenentatge. Metodològicament es
treballa des d'una perspectiva de treball
cooperatiu, mètode de projectes i
resolució de problemes amb un fort
component de contingut interdisciplinari.
En aquest marc es constata la gran
transcendència i necessitat del treball
competencial en l'àmbit matemàtic.
Article Details
Com citar
Callís i Franco, Josep; and Sala i Pesarrodona, Montserrat. “Robòtica a l’escola. Canviar el paradigma educatiu i el mètode d’aprenentatge”. Noubiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, no. 38, pp. 85-93, https://raco.cat/index.php/Noubiaix/article/view/311454.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Josep Callís i Franco, Resoldre no és aprendre. De la resolució a la competència matemàtica i de la vivenciació a l'abstracció i la generalització matemàtica , Noubiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM: Núm. 36: juny 2015