Descobrir i mostrar matemàtiques amb fotografies
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Carme Burgués Flamarich
Roser Codina Pascual
Les demandes actuals de coneixement
matemàtic i de l'ús que se n'ha de fer
obren la necessitat de connectar realitat i
matemàtiques, per saber com aplicar-les
per resoldre o analitzar situacions i per
trobar exemples que puguin il·lustrar idees
matemàtiques. Tanmateix, saber mirar la
realitat amb ulls matemàtics necessita
entrenament i motivació.
En l'article es descriu l'ús de la fotografia
amb tal finalitat, posant alguns exemples
d'activitats per a la classe d'educació
primària. Alhora, es donen indicacions per
promoure el raonament i la comprensió
dels conceptes i les relacions presents en
les imatges.
matemàtic i de l'ús que se n'ha de fer
obren la necessitat de connectar realitat i
matemàtiques, per saber com aplicar-les
per resoldre o analitzar situacions i per
trobar exemples que puguin il·lustrar idees
matemàtiques. Tanmateix, saber mirar la
realitat amb ulls matemàtics necessita
entrenament i motivació.
En l'article es descriu l'ús de la fotografia
amb tal finalitat, posant alguns exemples
d'activitats per a la classe d'educació
primària. Alhora, es donen indicacions per
promoure el raonament i la comprensió
dels conceptes i les relacions presents en
les imatges.
Article Details
Com citar
Burgués Flamarich, Carme; and Codina Pascual, Roser. “Descobrir i mostrar matemàtiques amb fotografies”. Noubiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, no. 35, pp. 68-78, https://raco.cat/index.php/Noubiaix/article/view/347787.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Iolanda Guevara i Casanova, Carme Burgués Flamarich, L'ús de contextos històrics a l'aula de matemàtiques de secundària. El cas concret de la visualització en la connexió geometria-àlgebra , Noubiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM: Núm. 40: juliol 2017