La història com a context per a l'enriquiment competencial de l'activitat matemàtica
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Xavier Vilella Miró
Els contextos ens ajuden a desenvolupar
competència matemàtica d'alt nivell,
prioritzant els significats i les relacions.
Presentem alguns exemples per a l'ESO
que reforcen la idea que lesmatemàtiques
són interessants, útils i sorprenents, i
també assequibles en diferents nivells.
Partim de dades d'un poblat ibèric o d'una
resta de ceràmica per realitzar
reconstruccions usant eines
matemàtiques.
competència matemàtica d'alt nivell,
prioritzant els significats i les relacions.
Presentem alguns exemples per a l'ESO
que reforcen la idea que lesmatemàtiques
són interessants, útils i sorprenents, i
també assequibles en diferents nivells.
Partim de dades d'un poblat ibèric o d'una
resta de ceràmica per realitzar
reconstruccions usant eines
matemàtiques.
Article Details
Com citar
Vilella Miró, Xavier. “La història com a context per a l’enriquiment competencial de l’activitat matemàtica”. Noubiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, no. 43, pp. 36-50, https://raco.cat/index.php/Noubiaix/article/view/355963.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Xavier Vilella Miró, Diàleg entre iguals a l'aula. Eina per a la construcció del coneixement matemàtic , Noubiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM: Núm. 33: octubre 2013
- Xavier Vilella Miró, A Juanjo Cárdenas Ballestero, in memoriam , Noubiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM: Núm. 43: desembre 2018
- Xavier Vilella Miró, Fem Matemàtiques: d'un temps, d'un país , Noubiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM: Núm. 43: desembre 2018