La figura del neuroeducador i l'ensenyament musical Anàlisi crític del paisatge neuroeducatiu i l'educació de règim especial

Main Article Content

Rubén Rojo Gutiérrez

Al llarg d'aquesta perspectiva, s'empren un anàlisi exhaustiu de les propostes educatives focalitzades en la figura del neuroeducador i l'entorn educatiu associat a les arts. Tot i que la diversitat i originalitat de les obres en llengua espanyola sobre neuroeducació ofereixen una visió encoratjadora del panorama educatiu, el tractament de les assignatures artístiques en el sistema educatiu, juntament amb la seva notable influència en els propis autors, subratlla la necessitat imperant d'iniciar diàlegs amb la finalitat de garantir l'avaluació científica de les disciplines artístiques i la implementació lògica de les idees obtingudes. A més, es posa de manifest la importància de reavaluar de manera reflexiva el perfil del neuroeducador i la configuració de la seva formació, amb l'objectiu de perfeccionar l'eficàcia i pertinència del seu rol en el futur de l'àmbit educatiu.

Paraules clau
Polítiques educatives, Neuroeducador, Educació musical, Sistema educatiu, Neuroeducació

Article Details

Com citar
Rojo Gutiérrez, Rubén. “La figura del neuroeducador i l’ensenyament musical: Anàlisi crític del paisatge neuroeducatiu i l’educació de règim especial”. Journal of Neuroeducation, vol.VOL 5, no. 1, pp. 110-5, doi:10.1344/joned.v5i1.45386.