La figura del neuroeducador i l'ensenyament musical Anàlisi crític del paisatge neuroeducatiu i l'educació de règim especial
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Al llarg d'aquesta perspectiva, s'empren un anàlisi exhaustiu de les propostes educatives focalitzades en la figura del neuroeducador i l'entorn educatiu associat a les arts. Tot i que la diversitat i originalitat de les obres en llengua espanyola sobre neuroeducació ofereixen una visió encoratjadora del panorama educatiu, el tractament de les assignatures artístiques en el sistema educatiu, juntament amb la seva notable influència en els propis autors, subratlla la necessitat imperant d'iniciar diàlegs amb la finalitat de garantir l'avaluació científica de les disciplines artístiques i la implementació lògica de les idees obtingudes. A més, es posa de manifest la importància de reavaluar de manera reflexiva el perfil del neuroeducador i la configuració de la seva formació, amb l'objectiu de perfeccionar l'eficàcia i pertinència del seu rol en el futur de l'àmbit educatiu.
Article Details
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.
(c) Rubén Rojo Gutiérrez, 2024
Drets d'autor
Els autors que publiquen en aquesta revista accepten els següents termes:
a. Els autors conserven els drets d’autor i d’organisme a la revista el dret de la primera publicació
b. Els textos que es publicaran sota una Llicència d'Atribució No Comercial Creative Commons permeten altres activitats del treball, sempre que inclogui un reconeixement de l’autorització del treball, la seva actualització inicial en aquesta revista i els termes de la llicència, i no se'n faci un ús comercial.