Formar en «temps líquids»: construir equip fent projecte comú
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Ernest Prats Garcia
Els enormes canvis socials i educatius recents obliguen
a repensar el sentit de la formació permanent
del professorat. Si fins fa poc en el treball del CEP
d’Eivissa predominava l’oferta de cursos i seminaris,
l’experiència dels reptes a superar en acompanyar la
implantació de PIP i la naturalesa de la formació rebuda
en expertesa ens han portat a qüestionar el nostre
paper professional. La resposta l’estem trobant en
la construcció d’un projecte educatiu comú, procés
que comporta una recreació del nostre CEP com un
autèntic equip de treball al servei de la innovació real
en els centres.
a repensar el sentit de la formació permanent
del professorat. Si fins fa poc en el treball del CEP
d’Eivissa predominava l’oferta de cursos i seminaris,
l’experiència dels reptes a superar en acompanyar la
implantació de PIP i la naturalesa de la formació rebuda
en expertesa ens han portat a qüestionar el nostre
paper professional. La resposta l’estem trobant en
la construcció d’un projecte educatiu comú, procés
que comporta una recreació del nostre CEP com un
autèntic equip de treball al servei de la innovació real
en els centres.
Paraules clau
Centre de formació del professorat, formació de professors, Centres de Professors, perfeccionament de professors.
Article Details
Com citar
Prats Garcia, Ernest. “Formar en «temps líquids»: construir equip fent projecte comú”. InnovIB. Recursos i Recerca Educativa de les Illes Balears, vol.VOL 2, pp. 294-00, https://raco.cat/index.php/InnovIB/article/view/267164.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Ernest Prats Garcia, El CEP d’Eivissa: quatre apunts bàsics pel que fa a la seva història , InnovIB. Recursos i Recerca Educativa de les Illes Balears: Vol. 2 (2011)