Metodologies narratives: una eina per a la reflexió

Main Article Content

Sacramento López Martínez
Francisca Pascual Socias
Es desenvolupa una experiència reflexiva en l’àmbit
de la formació de formadors a partir de l’ús de metodologies
narratives. Els formadors implicats escriviren
textos en els quals valoraren el seu treball com a assessors,
enumeraren els punts forts i febles de la intervenció
assessora i proposaren millores en les activitats
formatives. En l’anàlisi dels relats es considerà els elements
següents: el pensament i consciència actitudinal
i emocional del formador; els continguts
conceptuals, procedimentals i actitudinals de l’escenari
de formació; i el coneixement institucional del
context formatiu.
Finalment, s'exposen vint idees, recollides i constatades
en els relats analitzats, que caldria considerar a l'-
hora d'afrontar l'assessorament des dels CEP.
Paraules clau
Formació de formadors, metodologies narratives, anàlisi de contingut

Article Details

Com citar
López Martínez, Sacramento; and Pascual Socias, Francisca. “Metodologies narratives: una eina per a la reflexió”. InnovIB. Recursos i Recerca Educativa de les Illes Balears, vol.VOL 2, pp. 177-86, https://raco.cat/index.php/InnovIB/article/view/267150.

Articles més llegits del mateix autor/a