THE SPIRIT OF HISPANISM. COMMERCE, CULTURE, AND IDENTITY ACROSS THE ATLANTIC, 1875-1936
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Este libro reflexiona sobre el Hispanismo español, sus bases, retórica, intereses económicos
y Leyenda Negra, entre América Latina y España desde tres grandes ejes como fueron
el comercio, la cultura y la identidad. Para ello, la autora recupera los testimonios de comerciantes,
diplomáticos y escritores, entre el último cuarto del siglo xix y el inicio de la
Guerra Civil española en 1936.
Article Details
Drets d'autor
En enviar el seu treball a la redacció d’Illes i Imperis l’autor cedeix a l’editor de manera no exclusiva els drets de reproducció, publicació, comunicació pública, distribució i transformació perquè pugui ser publicat a la revista en versió paper i electrònica i es pugui consultar des del web de la revista i des del dipòsit cooperatiu de Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO).
La cessió dels drets aquí esmentats és fa amb caràcter indefinit i universal. Així mateix, els autors autoritzen que el seu article sigui publicat amb una llicència Creative Commons de Reconeixement-CompartirIgual 4.0 Internacional.