Anàlisi de la comunicació visual del cartell cinematogràfic. Estudi de cas de la productora Universal Pictures

Main Article Content

Irene Sanchez De Lucas
Anàlisi de la comunicació visual del cartell cinematogràfic. Estudi de cas de la productora Universal Pictures. L'objecte d'estudi ha estat el cartell cinematogràfic, analitzant la cartelleria de la productora Universal Pictures. Mitjançant la metodologia de l'anàlisi de contingut s'ha estudiat l'aportació comunicativa de factors com el color, l'enquadrament o altres components plàstics en aquest tipus de peces. La investigació ha permès concloure la rellevància de l'element cromàtic i del tipus de pla per representar el gènere de la pel·lícula i una certa uniformitat en els recursos de jerarquització del missatge visual.
Paraules clau
Disseny, cartelleria, color, comunicació visual, Universal Pictures

Article Details

Com citar
Sanchez De Lucas, Irene. “Anàlisi de la comunicació visual del cartell cinematogràfic. Estudi de cas de la productora Universal Pictures”. Grafica, vol.VOL 6, no. 12, pp. 67-75, https://raco.cat/index.php/Grafica/article/view/339051.