Anàlisi de la comunicació visual del cartell cinematogràfic. Estudi de cas de la productora Universal Pictures
Article Sidebar
PDF (Castellano)
Grafica 3 (Castellano)
Grafica 4 (Castellano)
Grafica 5 (Castellano)
Grafica 2 (Castellano)
grafica 1 (Castellano)
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Irene Sanchez De Lucas
Universidad Rey Juan Carlos I
Anàlisi de la comunicació visual del cartell cinematogràfic. Estudi de cas de la productora Universal Pictures. L'objecte d'estudi ha estat el cartell cinematogràfic, analitzant la cartelleria de la productora Universal Pictures. Mitjançant la metodologia de l'anàlisi de contingut s'ha estudiat l'aportació comunicativa de factors com el color, l'enquadrament o altres components plàstics en aquest tipus de peces. La investigació ha permès concloure la rellevància de l'element cromàtic i del tipus de pla per representar el gènere de la pel·lícula i una certa uniformitat en els recursos de jerarquització del missatge visual.
Paraules clau
Disseny, cartelleria, color, comunicació visual, Universal Pictures
Article Details
Com citar
Sanchez De Lucas, Irene. “Anàlisi de la comunicació visual del cartell cinematogràfic. Estudi de cas de la productora Universal Pictures”. Grafica, vol.VOL 6, no. 12, pp. 67-75, https://raco.cat/index.php/Grafica/article/view/339051.