El director d'art en la configuració dels equips creatius: procés creatiu i accés a les agències de publicitat

Main Article Content

Blanca Miguélez Juan
Diversos factors transformen l'activitat publicitària i provoquen canvis estructurals en els departaments de l'agència de publicitat. Aquest article analitza les percepcions dels professionals publicitaris a prop de la vigència del director d'art en la configuració de l'equip creatiu i el seu paper en el procés creatiu, així com quins són els mecanismes d'accés a aquesta indústria. Aquest estudi s'ha dut a terme a partir de l'enquesta 'Formació en Direcció d'Art a Espanya' completada per 85 directors d'art i mitjançant la realització de 10 entrevistes en profunditat realitzades a professionals de reconegut
Paraules clau
direcció d'art, departament creatiu, portfoli, training

Article Details

Com citar
Miguélez Juan, Blanca. “El director d’art en la configuració dels equips creatius: procés creatiu i accés a les agències de publicitat”. Grafica, vol.VOL 6, no. 11, pp. 13-24, https://raco.cat/index.php/Grafica/article/view/332525.
Biografia de l'autor/a

Blanca Miguélez Juan, Universitat del País Basc / Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV / EHU)

Doctora Internacional en Comunicació Social per la Universitat del País Basc / Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV / EHU)