L'oferta formativa en direcció d'art als estudis de comunicació a España

Main Article Content

Blanca Miguélez Juan
El present article té com a objectiu realitzar un diagnòstic de l'assignatura direcció d'art dins dels estudis de comunicació publicitària de grau del sistema universitari espanyol. També pretén determinar les necessitats formatives i competències professionals que requereix el director de arte.
Paraules clau
publicitat, ensenyament superior, docència, professionals publicitaris, indústria publicitària

Article Details

Com citar
Miguélez Juan, Blanca. “L’oferta formativa en direcció d’art als estudis de comunicació a España”. Grafica, vol.VOL 4, no. 7, pp. 57-60, https://raco.cat/index.php/Grafica/article/view/304186.
Biografia de l'autor/a

Blanca Miguélez Juan, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)

Personal Docent i Investigador en formació del Gobern Basc (PDI) Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat Facultat de Ciències Socials i de la Comunicació Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)