Amb 3, 4 i 5 anys i vivint la història és possible treballar el temps històric a educació infantil. Reflexions i propostes

Main Article Content

Antoni Bardavio i Novi
Sònia Mañé Orozco
Clara Masriera Esquerra
Helena Minuesa

En aquest article ens volem centrar en la reflexió al voltant de la importància educativa d’ensenyar història al segon cicle d’educació infantil, als nens i nenes de 3 a 5 anys. La història té unes característiques que la converteixen en un objecte d’estudi atractiu i motivador per als nens i nenes de 3 a 5 anys, no sent excepcional la tria de la història en molts centres que desenvolupen treballs per projectes com a eix del projecte curricular. D’altra banda l’alumnat té una sèrie d’imatges construïdes sobre els temps llunyans que el converteixen, malgrat la seva llunyania temporal, en moments propers a l’alumnat, en el qual reconeix formes de vida diferents de les actuals.

Article Details

Com citar
Bardavio i Novi, Antoni et al. “Amb 3, 4 i 5 anys i vivint la història és possible treballar el temps històric a educació infantil. Reflexions i propostes”. GAUSAC. Publicació del Grup d’Estudis Locals de Sant Cugat del Vallès, no. 40-43, pp. 259-64, https://raco.cat/index.php/GAUSAC/article/view/376555.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >>