Instruccions als autors i política editorial
TRAMESA DE TEXTOS PER A LA SEVA AVALUACIÓ:
Entremons: UPF Journal of World History publica articles i ressenyes sobre qüestions diverses relatives a la història global.
El Comitè Editorial de la Revista acceptarà textos originals i inèdits indistintament, en català, castellà i anglès.
Els/les autors/es assumeixen la responsabilitat del contingut dels seus treballs.
El procés de revisió, edició i publicació dels articles no comportarà cap despesa per a els/les autors/es.
Els textos s'han d'enviar al correu electrònic revista.entremons@upf.edu per tal d'iniciar el procés de peer-review:
- El comitè de redacció realitza una primera avaluació preliminar i determina si l’original proposat s’ajusta a la temàtica de la publicació i compleix uns mínims de qualitat. En cas de no respondre-hi, queda rebutjat.
- Quan aquesta primera avaluació és positiva, es tramet a l’avaluació a dos experts externs segons el sistema de "doble cec" (preservant l’anonimat d’autors i avaluadors).
- Els autors modificaran els seus texts segons els suggeriments dels avaluadors. Arran dels seus informes, l’editor decidirà la publicació del text.
- En cas que els autors dels articles no introdueixin aquestes modificacions, el Consell Editorial es reserva el dret de no publicar el text.
El Consell de Redacció resoldrà sobre la publicació dels textos rebuts en un termini màxim de 4 mesos després del tancament del Call-for-papers.
En cas dels originals rebuts després d'aquest període, es resoldrà en un termini màxim de 6 mesos des de la recepció de l’article i es considerarà per a la seva inclusió en l'edició de l'any següent d'Entremons: UPF Journal of Worl History.
ESTIL
- Extensió:
- Pels articles: Entre 5.000 i 8.000 paraules.
- Per les ressenyes: Entre 1.500 i 2.500 paraules.
- Espai entre línies: 1,5.
- Marges: 2,5 cm marge dret/esquerre/superior i 3 cm de marge inferior.
- Tots els articles han d'anar acompanyats d'un resum d'entre 10 i 15 línies i de paraules clau en l'idioma de redacció i en anglès.
- Entremons: UPF Journal of World History s'adhereix a l'estil de citació Chicago. Podeu consultar els seus requeriments a continuació i també en el manual web oficial, disponible aquí.
Referències bibliogràfiques segons l'estil de citació Chicago:
1. LLIBRES
(N: nota al peu; B: referència bibliogràfica)
N: 1. Nom i cognom de l'autor, Títol (Lloc de publicació: Editorial, any de publicació), núm. de pàgina.
Ex.: 1. Richard Swinburne, The Evolution of the Soul (Nueva York: Oxford University Press, 1997), 23.
B: Cognom, Nom de l'autor autor. Títol. Lloc de publicació: Editorial, any de publicació.
Ex.: Swinburne, Richard. The Evolution of the Soul. Nueva York: Oxford University Press, 1997.
1.1 Diversos autors:
N: 2. Gisela Bock y Susan James, Beyond Equality and Difference: Citizenship, Feminist Politics, and Female Subjectivity (Nueva York: Routledge, 1992), 167.
B: Bock, Gisela y Susan James. Beyond Equality and Difference: Citizenship, Feminist Politics, and Female Subjectivity. Nueva York: Routledge, 1992.
1.2 Editor(s)
N: 9. Jerrold E. Hogle, ed., The Cambridge Companion to Gothic Fiction (Nueva York: Cambridge University Press, 2002), 142.
B: Hogle, Jerrold E., ed. The Cambridge Companion to Gothic Fiction. Nueva York: Cambridge University Press, 2002.
1.3 Capítols d'un llibre
N :17. E.J. Clery, "The Genesis of 'Gothic' Fiction," en The Cambridge Companion to Gothic Fiction (New York: Cambridge University Press, 2002), 26.
B: Clery, E.J. "The Genesis of 'Gothic Fiction." Cap. 2 en The Cambridge Companion to Gothic Fiction. Nueva York: Cambridge University Press, 2002, 21-32.
1.4 Articles en volums editats:
N: 1. Leonie Arthur, "Popular Culture: Views of Parents and Educators," en Popular Culture, New Media, and Digital Literacy in Early Childhood, ed. Jackie Marsh, 1973 (Londres: RoutledgeFalmer, 2005), 173.
B: Arthur, Leonie. "Popular Culture: Views of Parents and Educators." En Popular Culture, New Media, and Digital Literacy in Early Childhood, editado por Jackie Marsh, Londres: RoutledgeFalmer, 2005, 165-182.
2. ARTICLES EN PUBLICACIONS PERIÒDIQUES:
2.1 Articles de revista (journal)
N: 37. Ryan Bishop and Walter Spitz, "The Sentence," Language and Literature 17 (1992), 32.
B: Bishop, Ryan and Walter Spitz. "The Sentence." Language and Literature 17 (1992): 19-37.
2.2 Articles en magazines
N :40. Alexandra Hall, "Girls with Guns," Boston Magazine, January 2003, 8.
B: Hall, Alexandra. "Girls with Guns." Boston Magazine, January 2003, 6-10.
2.3 Article de diari, sense referència al seu autor
N: 43. New York Times (Nueva York), 30 de julio, 2002.
B: New York Times, "In Texas, Ad Heats Up Race for Governor," 30 de julio, 2002.
2.4 Article de diari, amb referència al seu autor
N: 1. Bill Bryan, "Officers May Have Violated Policies in Shooting." St. Louis Post-Dispatch, 1 de abril, 2004, I2.
B: Bryan, Bill. "Officers May Have Violated Policies in Shooting." St. Louis Post- Dispatch, 1 de abril, 2004, I2.
3. DOCUMENTS GOVERNAMENTALS
N: 1. Congreso de los Estados Unidos, Investigation of the Assassination of President John F. Kennedy, 95º Cong., 2ª ses., 1978.
B: Congreso de los Estados Unidos. Investigation of the Assassination of President John F. Kennedy. 95º Cong., 2ª ses., 1978.
3.1 Si hi ha un número de referència o altra informació per a la seva identificació:
N: 2. Comité del Senado del Congreso de los Estados Unidos para las Relaciones Exteriores, The Mutual Security Act of 1956, 84º Cong., 2ª ses., 1956, S. Rep. 2273, 9-10.
B: Comité del Senado del Congreso de los Estados Unidos para las Relaciones Exteriores. The Mutual Security Act of 1956. 84º Cong., 2ª ses., 1956. S. Rep. 2273.
4. RECURSOS ELECTRÒNICS:
N: 14. Bucknell University Information Services and Resources, "Information Services and Resources Homepage," Bucknell University, http://www.isr. bucknell.edu (consultada el 12 de mayo de 2004).
B: Bucknell University Information Services and Resources. "Information Services and Resources Homepage." Bucknell University. http://www.isr.bucknell.edu. Consultada el 12 de mayo de 2004.