Investigació-acció per a l’avaluació del programa d’agenda 21 escolar de Sant Cugat del Vallès

Main Article Content

G. Llerena del Castillo
Es desenvolupa una avaluació del programa A21E de l’ajuntament de Sant Cugat, del qual n’és responsable tècnic un dels investigadors, a través d’una col·laboració entre la UAB i l’Ajuntament. Amb l’objectiu de millorar el programa i orientar l’Educació per la Sostenibilitat municipal envers la participació comunitària de les escoles, es busca comprendre en la seva complexitat els quatre primers casos des de la posada en marxa del programa. A partir d’entrevistes semi-estructurades a triplets d’actors per cada cas (mestres responsables, educadors/es ambientals que assessoren el programa i tècnics de l’ajuntament) i l’estudi de documents, s’analitzen les dades per extreure’n unes assercions que permeten comprendre els casos i orientar un nou model. Les propostes de millora es fan en el si d’un grup de treball de mestres de les escoles públiques del municipi, educadors/es ambientals i investigadors generats pel propi procés de recerca.

Article Details

Com citar
Llerena del Castillo, G. “Investigació-acció per a l’avaluació del programa d’agenda 21 escolar de Sant Cugat del Vallès”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, no. Extra, pp. 3082-5, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/294610.