De la «Educación de Adultos» a la «Educación para todos, a lo largo de toda la vida» en Uruguay
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Jorge Camors
Universidad de la República (Uruguai)
Gianela Turnes
Universidad de la República (Uruguai)
Eduardo Rodríguez
Universidad de la República (Uruguai)
Yliana Rodríguez
Universidad de la República (Uruguai)
Noel Cordano
Universidad de la República (Uruguai)
El present article és una producció col·lectiva d’un grup de docents de la Càtedra UNESCO en Educació de Persones Joves i Adultes de l’Institut d’Educació de la Universitat de la República, Uruguai. L’objectiu és descriure i analitzar l’evolució que la idea d’educació d’adults ha tingut en el marc de la història de l’educació a Uruguai. En aquest treball es realitza un recorregut històric del concepte «educació d’adults» a Uruguai identificant els enclavaments organitzatius amb comeses en aquesta temàtica que van donar origen a experiències molt significatives. Finalment, es presenten algunes reflexions sobre l’evolució de la concepció educativa, on va predominar un concepte d’educació d’adults restringit a l’alfabetització i culminació de l’educació primària.
Paraules clau: educació al llarg de tota la vida, educació d’adults, història, Uruguai.
Paraules clau: educació al llarg de tota la vida, educació d’adults, història, Uruguai.
Article Details
Com citar
Camors, Jorge et al. “De la «Educación de Adultos» a la «Educación para todos, a lo largo de toda la vida» en Uruguay”. Educació i Història: revista d’història de l’educació, no. 36, pp. 69-95, https://raco.cat/index.php/EducacioHistoria/article/view/372646.