El museu com a institució educativa (Anàlisi de les tendències actuals dins l'educació en el museu)
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
M. Immaculada Pastor i Homs
Article Details
Com citar
Pastor i Homs, M. Immaculada. “El museu com a institució educativa (Anàlisi de les tendències actuals dins l’educació en el museu)”. Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia, vol.VOL 5, pp. 53-70, https://raco.cat/index.php/EducacioCultura/article/view/70208.
Articles més llegits del mateix autor/a
- M. Immaculada Pastor i Homs, La necesidad de planificación y evaluación educativas en la educación no formal. Algunas propuestas , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: 2001: Vol.: 14
- M. Immaculada Pastor i Homs, L'avaluació educativa a museus i centres culturals , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: 1999: Vol.: 12
- M. Immaculada Pastor i Homs, La necessitat de cooperació de l'escola amb les institucions sòcio-culturals: implicacions en l'àmbit de la formació del professorat , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: 1989: Vol.: 7
- M. Immaculada Pastor i Homs, Els serveis de prèstec d'objectes dels museus britànics a finals del segle XIX: un intent pioner d'educació en el museu , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: 1989: Vol.: 7
- M. Immaculada Pastor i Homs, Educació no formal i dona , Educació i Cultura: revista mallorquina de Pedagogia: 2000: Vol.: 13