Investigar sobre els canvis en la matèria a l’educació primària
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Jordi Martí
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Arnau Amat
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Víctor Grau
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Isabel Jiménez
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
En aquest article reflexionem sobre dues de les idees clau que caldria treballar al llarg de la primària per tal de situar els alumnes de cicle superior en disposició de començar a comprendre allò que passa en un canvi químic. En primer lloc, justifiquem les idees escollides en referència al marc curricular existent i a la idea de progressió d’aprenentatge. Tot seguit, plantegem com treballar-les i acompanyar-les al llarg de tota aquesta etapa a partir de l’evolució de les idees i els models de l’alumnat.
paraules clau: Canvi químic, educació primària, idees i models clau.
paraules clau: Canvi químic, educació primària, idees i models clau.
Article Details
Com citar
Martí, Jordi et al. “Investigar sobre els canvis en la matèria a l’educació primària”. Educació química, no. 27, pp. 12-18, https://raco.cat/index.php/EduQ/article/view/383749.
Biografies de l'autor/a