«Geoactiva’t». Establir sinergies entre nivells educatius diferents

Main Article Content

Josep Padullés Cubino
Dolors Roset Pagès
Anna Ribas Palom
Jaume Feliu Torrent
El projecte Geoactiva’t neix al Departament de Geografia de la Universitat de Girona com a eina per acostar els estudiants del grau de Geografia, Ordenació del Territori i Gestió del Medi Ambient a la tasca docent de secundària i, alhora, presentar, als alumnes d’ESO, conceptes, eines i mètodes de la geografia des d’una perspectiva experimental i dinàmica. S’organitza a partir de sis sessions, amb la col·laboració de quatre llicenciats o graduats en Geografia que han realitzat el màster en Formació del Professorat d’ESO i batxillerat. Entre els èxits assolits per aquest projecte, en destaquen la motivació per aprendre que es genera entre l’alumnat de secundària, la possibilitat que té l’alumne del grau de descobrir la tasca docent abans de realitzar els estudis de postgrau i la promoció que es fa dels estudis del grau de Geografia en l’àmbit de l’educació secundària.
Paraules clau
didàctica de la geografia, educació secundària obligatòria, ensenyamentaprenentatge, promoció de la geografia

Article Details

Com citar
Padullés Cubino, Josep et al. “«Geoactiva’t». Establir sinergies entre nivells educatius diferents”. Documents d’Anàlisi Geogràfica, vol.VOL 63, no. 3, pp. 641-7, https://raco.cat/index.php/DocumentsAnalisi/article/view/328575.
Biografies de l'autor/a

Josep Padullés Cubino, Universitat de Girona

Departament de Geografia

Dolors Roset Pagès, Universitat de Girona

Departament de Geografia

Anna Ribas Palom, Universitat de Girona

Departament de Geografia

Jaume Feliu Torrent, Universitat de Girona

Departament de Geografia

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 > >>