La incorporació de l’alumnat immigrat a l’aula ordinària de ciències : idees, pràctiques i noves propostes
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Montserrat Torramilans
Neus Sanmartí
Un problema important que actualment tenim el professorat de ciències de secundària es relaciona amb com treballar a l’aula ordinària amb alumnat que ha seguit una escolarització que en podríem dir “normal”, juntament amb alumnat nouvingut que desconeix la llengua o que no en té coneixements prou consolidats. En aquest treball es plantegen propostes d'actuació orientades a aconseguir que tots puguin aprendre coneixements científics significatius treballant conjuntament
Article Details
How to Cite
Torramilans, Montserrat; and Sanmartí, Neus. “La incorporació de l’alumnat immigrat a l’aula ordinària de ciències : idees, pràctiques i noves propostes”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 19, pp. 22-28, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/244425.
Most read articles by the same author(s)
- Neus Garriga, Teresa Pigrau, Neus Sanmartí, Cap a una pràctica de projectes orientats a la modelització , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 21 (2012): Març