Articles oposats : són perillosos els mòbils?
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Naroa de la Fuente
Narcís Puigdevall
Hem proporcionat aquests dos articles a l'alumnat, de forma que mitja classe llegeix i respon el qüestionari d'un article i l'altra meitat fa el mateix amb l'altre article. Qüestionari: Quin és el missatge principal del text? Qui ha escrit aquesta notícia, quins interessos hi pot tenir? Quines idees o creences hi ha al darrera del missatge? Es podria fer un test o experiment per comprovar el que s'hi afirma? Quines evidències o proves s'exposen o podrien exposar-se per donar suport al missatge? Les idees o creences que hi ha darrere de les afirmacions estan d'acord amb el coneixement científic actual? Un cop llegit l'article, quina és la teva opinió envers el risc per a la salut associat a l'ús dels telèfons mòbils?. A continuació es formen parelles d'alumnes, de forma que un ha treballat un article i el seu company l'altre, perquè intentin arribar a alguna conclusió sobre el perill dels mòbils. Finalment es discuteixen els resultats amb tota la classe.
Article Details
Com citar
de la Fuente, Naroa; and Puigdevall, Narcís. “Articles oposats : són perillosos els mòbils?”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 21, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/252515.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Narcís Puigdevall, Naroa de la Fuente, Aprofitant la llum : la visible i la invisible! , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 21 (2012): Març