La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0. Anàlisi de casos

Main Article Content

Maite Monar van Vliet
Gemma Lluch
L’article presenta l’estudi de tres casos, experiències reals de promoció de la lectura amb l’ús de tecnologia virtual en centres escolars valencians durant tot el curs 2010-2011. La metodologia utilitzada segueix un enfocament bàsicament qualitatiu i secundàriament d’investigació-acció,ja que les dades resultants han estat utilitzades pels mediadors per millorar-ne la pràctica.Concretament, l’estudi dels tres casos es fa des de l’observació participant per a la recollida de dades que es completa amb l’entrevista, les històries de vida, el relat de vida i el qüestionari. Finalment, s’hi aplica el grup de discussió per a l’anàlisi i la interpretació i la triangulació com a mètode d’avaluació.
Paraules clau
lectura i Web 2.0, investigació qualitativa, estudi de casos

Article Details

Com citar
Monar van Vliet, Maite; and Lluch, Gemma. “La investigació sobre la promoció de la lectura en la 2.0. Anàlisi de casos”. Caplletra. Revista Internacional de Filologia, no. 59, pp. 99-119, https://raco.cat/index.php/Caplletra/article/view/299622.