5
"S'està creant un món ferotge"
16-19
Els mitjans més modestos lluiten contra els efectes de la Covid-19
6-10
Lliçons apreses del fracàs d'alguns mitjans digitals
12-15
Quan el brogit i la immediatesa ens fan repensar la nostra relació amb Twitter
20-23
L'automatització de notícies ja s'aplica en informacions basades en dades objectives
24-27
El món anglosaxó viu un auge dels mitjans nonprofit que encara no ha arribat a Europa
34-37
El llenguatge inclusiu, cada cop més present als gabinets de premsa i als departaments de comunicació
38-43
El periodisme gastronòmic es reinventa amb Instagram
58-61
Un repàs a llargues converses que s'han convertit en peces històriques
62-66
Es compleixen 150 anys de la creació de La Campana de Gràcia, exitosa i satírica tribuna del republicanisme a Catalunya
68-71
El nou paradigma informatiu canvia la manera d'entendre els lectors i de relacionar-s'hi
44-49
L'engagement pretén fidelitzar els usuaris dels mitjans
50-53
Estratègies per posar l'audiència al mig de l'estratègia comunicativa
54-57
Vint-i-cinc anys després de la fi de la guerra de Bòsnia, els mitjans de comunicació d'aquest país balcànic mantenen la polarització ètnica
72-77
Els mitjans, lluny d'aprofitar el potencial que ofereix Instagram
28-33
80
82
86-87
84-85
88
90-97
98