Main Navigation
Main Content
Sidebar
Login
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
English
Castellano
Català
Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature
Toggle navigation
Current
Archives
About
About the Journal
Contact
Subjects
Home
Archives
Vol. 6 No. 3 (2013): August/September
Editor's Note
Lettre de l’éditrice (Français)
Melinda Dooly Owenby
i-iii
PDF (Français (Canada))
Nota de la Editora (Español)
Melinda Dooly Owenby
iv-vi
PDF (Castellano)
Nota de l’Editora (Català)
Melinda Dooly Owenby
vii-ix
PDF (Català)
Editor’s Note (English)
Melinda Dooly Owenby
x-xi
PDF
Invited Authors
La gramática de la primera lengua en la escuela: Reflexiones sobre su enseñanza-aprendizaje y sobre el contenido gramatical escolar
Xavier Fontich Vicens
1-19
PDF (Castellano)
Articles
Interacción en el aula y formación inicial del profesorado : hacia la construcción compartida del conocimiento educativo
Victoria García Iglesias, Santiago Fabregat Barrios
20-28
PDF (Castellano)
Creativity and Narrative Writing in L2 Classrooms : Comparing Individual and Paired Task Performance
Reza Zabihi, Mohsen Rezazadeh, Hossein Vahid Dastjerdi
29-46
PDF
De madres a hijas, de hijas a madres : el cambio en la transmisión intergeneracional de lenguas
Julia Llompart Esbert
47-65
PDF (Castellano)
Book Reviews
School-based research. A guide for education students, coordinado por Elaine Wilson. Segunda edición. SAGE Publications, 2013.
Claudia Mussano
66-69
PDF (Castellano)
Interviews
Una carta a la besàvia : continguts, reflexió i sistematització a la classe de llengua. Algunes de les claus del treball per projectes. Entrevista amb Mercè Canals i Palau
Aida Guillén Onandia
70-77
PDF