Progressions curriculars per aprendre sobre —i a través de— l’argumentació oral a l’ESO
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Daniel Mauricio Rodríguez León
Universidad del Quindío
Es presenten resultats d’una investigació sobre progressions prescrites al currículum per a l’aprenentatge de l’argumentació oral a l’ESO. L’objectiu de l’estudi és valorar el tipus i la qualitat dels recursos disposats en el currículum de llengua per avançar cap als aprenentatges argumentatiu-orals que l’alumnat haurà de dominar a la fi de l’etapa. Els resultats assenyalen que, si bé el currículum català ofereix més i millors progressions que l'hispànic, en els dos programes hi ha buits i ruptures en el pas del primer al segon cicle de l’etapa, així com ambigüitats i imprecisions teòriques entre els continguts sobre argumentació oral que serveixen com a objecte i com a mitjà de l'aprenentatge en el decurs d’aquesta etapa escolar.
Article Details
Com citar
Rodríguez León, Daniel Mauricio. “Progressions curriculars per aprendre sobre —i a través de— l’argumentació oral a l’ESO”. Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, vol.VOL 13, no. 4, p. e879, doi:10.5565/rev/jtl3.879.
Biografia de l'autor/a