Mentoring teachers: An interview with Angi Malderez

Main Article Content

Loreto Aliaga Salas
En aquesta entrevista, la Dra Angi Malderez comparteix la seva trajectòria com a professora, formadora de professors i mentors. Defineix les mentories com el suport un a un per part d’un professor més experimentat pel creixement i aprenentatge d’un altre professor, i per a la integració a la cultura escolar i la professional a nivell més ampli. Destaca la importància de les mentories en l’educació i debat les condicions que aquestes requereixen per a la seva sostenibilitat i èxit per a tots els actors de la comunitat escolar.
Paraules clau
n/a

Article Details

Com citar
Aliaga Salas, Loreto. “Mentoring teachers: An interview with Angi Malderez”. Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, vol.VOL 11, no. 3, pp. 109-22, https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/341958.
Biografia de l'autor/a

Loreto Aliaga Salas, University of Leeds, UK RICELT, Chile

Loreto Aliaga Salas is a doctoral researcher at the University of Leeds. Her research focuses on teacher educators’ cognitions in the context of a curriculum change in a pre-service language teacher education programme in Chile. She is a teacher of English, and has taught at primary, secondary, and at pre- and in-service teacher education in Chile and the UK. She is a founding member of RICELT, the Chilean network of researchers in ELT.