Simul@: una experiència per al desenvolupament de competències transversals en la formació de docents en educació física en mons 3D

Main Article Content

Luis Marqués Molías
Eliana E. Gallardo Echenique
Vanessa Esteve González
Mercè Gisbert Cervera
Aquest article mostra l’ús de mons virtuals en la formació de docents en educació física en l’àmbit universitari. Van participar-hi un total d’onze estudiants de l’especialitat d’Educació Física. Es va utilitzar un model d’avaluació d’esdeveniments basat en tres elements: els esdeveniments, el referent i els criteris. Mitjançant un treball en grup, s’havia de desenvolupar una proposta docent per a l’organització d’una olimpíada escolar en un entorn virtual. Els resultats mostren que es van resoldre molt satisfactòriament tots els requisits de l’esmentada proposta i, per tant, la utilitat de les simulacions en els mons 3D en la formació de docents en educació física.
Palabras clave
mons 3D, simulació, competències transversals, docents en educació física, PBL

Article Details

Cómo citar
Marqués Molías, Luis et al. «Simul@: una experiència per al desenvolupament de competències transversals en la formació de docents en educació física en mons 3D». Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 1, n.º 111, pp. 29-37, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/268138.

Artículos más leídos del mismo autor/a