Simul@: una experiència per al desenvolupament de competències transversals en la formació de docents en educació física en mons 3D
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Luis Marqués Molías
Eliana E. Gallardo Echenique
Vanessa Esteve González
Mercè Gisbert Cervera
Aquest article mostra l’ús de mons virtuals en la formació de docents en educació física en l’àmbit universitari. Van participar-hi un total d’onze estudiants de l’especialitat d’Educació Física. Es va utilitzar un model d’avaluació d’esdeveniments basat en tres elements: els esdeveniments, el referent i els criteris. Mitjançant un treball en grup, s’havia de desenvolupar una proposta docent per a l’organització d’una olimpíada escolar en un entorn virtual. Els resultats mostren que es van resoldre molt satisfactòriament tots els requisits de l’esmentada proposta i, per tant, la utilitat de les simulacions en els mons 3D en la formació de docents en educació física.
Paraules clau
mons 3D, simulació, competències transversals, docents en educació física, PBL
Article Details
Com citar
Marqués Molías, Luis et al. “Simul@: una experiència per al desenvolupament de competències transversals en la formació de docents en educació física en mons 3D”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 1, no. 111, pp. 29-37, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/268138.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Rosa Elena Medina Rodríguez, Oswaldo Ceballos Gurrola, Enrique Giner Bagües, Luis Marqués Molías, Índex de satisfacció dels treballadors respecte a la seva activitat desenvolupada en una direcció d’esports municipal , Apunts. Educació física i esports: Vol. 2 Núm. 96 (2009)