Esforç percebut, satisfacció i temps de pràctica durant una unitat didàctica de mímica i dramatització

Main Article Content

Josune Rodríguez-Negro
Javier Yanci

Els objectius d’aquest estudi van ser descriure, atesa l’edat dels estudiants, l’esforç
percebut, la satisfacció, el temps útil i el temps disponible en una unitat didàctica de
mímica i dramatització en estudiants d’educació primària, i analitzar la variabilitat intersessió i l’associació entre les diferents variables. Els resultats obtinguts en aquest
treball mostren que els estudiants experimenten un esforç percebut baix (2.48±2.33
sobre 10) però una gran satisfacció (3.52±2.68 sobre una escala de –5 a +5 punts)
durant les sessions de mímica i dramatització, dins del bloc d’expressió corporal.
D’altra banda, dels 90 minuts setmanals d’educació física prevists en l’horari oficial,
la mitjana de temps útil per sessió va ser de 53.22±10.52 min setmanals (58% del
temps total), dels quals només 27.06±6.97 min (30% del temps total) corresponen al
temps disponible, dades molt allunyades de les recomanacions sobre activitat física
en edat escolar.

Paraules clau
educació física, currículum, ensenyament, didàctica, expressió corporal

Article Details

Com citar
Rodríguez-Negro, Josune; and Yanci, Javier. “Esforç percebut, satisfacció i temps de pràctica durant una unitat didàctica de mímica i dramatització”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 2, no. 140, pp. 31-36, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/366124.