Esforç percebut, satisfacció i temps de pràctica durant una unitat didàctica de mímica i dramatització
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Els objectius d’aquest estudi van ser descriure, atesa l’edat dels estudiants, l’esforç
percebut, la satisfacció, el temps útil i el temps disponible en una unitat didàctica de
mímica i dramatització en estudiants d’educació primària, i analitzar la variabilitat intersessió i l’associació entre les diferents variables. Els resultats obtinguts en aquest
treball mostren que els estudiants experimenten un esforç percebut baix (2.48±2.33
sobre 10) però una gran satisfacció (3.52±2.68 sobre una escala de –5 a +5 punts)
durant les sessions de mímica i dramatització, dins del bloc d’expressió corporal.
D’altra banda, dels 90 minuts setmanals d’educació física prevists en l’horari oficial,
la mitjana de temps útil per sessió va ser de 53.22±10.52 min setmanals (58% del
temps total), dels quals només 27.06±6.97 min (30% del temps total) corresponen al
temps disponible, dades molt allunyades de les recomanacions sobre activitat física
en edat escolar.