L’avaluació de la creativitat motriu: un concepte per construir
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Napoleón Murcia Peña
En realitzar un rastreig teòric pels antecedents de la creativitat motriu, es troben molt pocs desenvolupaments, i els que existeixen, bo i reconeixent comptades excepcions, es troben fonamentats en les concepcions psicologistes de la creativitat, concepcions que, encara que han generat grans aportacions a la creativitat, es troben seriosament qüestionades, sobretot per la seva consideració psicomètrica de l’avaluació de la creativitat, model que es fonamenta en una profunda escissió del subjecte humà. El text proposa la necessitat de desenvolupar noves perspectives investigatives i teòriques de la creativitat motriu, per tal com això ens permet d’endinsar-nos en els múltiples camps de l’exercici físic que són influïts per aquesta dimensió particular de l’ésser humà.
Paraules clau
educació, creativitat motriu, avaluació
Article Details
Com citar
Murcia Peña, Napoleón. “L’avaluació de la creativitat motriu: un concepte per construir”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 3, no. 65, pp. 17-24, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/301581.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Napoleón Murcia Peña, Luis Guillermo Jaramillo E., La dansa, factor de promoció etico moral en adolescents marginats , Apunts. Educació física i esports: Vol. 4 Núm. 54 (1998)
- Napoleón Murcia Peña, Els condicionants: concertació i imposició en el desenvolupament de la creativitat motriu , Apunts. Educació física i esports: Vol. 1 Núm. 71 (2003)