ENS CAL CIÈNCIA SI VOLEM E.F.

Main Article Content

Antonio Oña

El debat actual sobre l'educació física continua abusivament centrat en el seu concepte, la seva recerca d'identitat a través del contingut, o, el que és el mateix, en la delimitació del seu objecte d'estudi. Aquest afany amaga darrera seu motivacions gremials, que li fan témer la pèrdua de la seva especificat per l’ invasió
d'altres matèries. Tot això, malgrat ésser una empresa prou digna, no evita, potser per la seva insistència, la caiguda a la roda de les elucubracions banals i el fa, en part, responsable del caos de teories, corrents, escoles i mètodes que caracteritza a l'educació física contemporània. Tal com diu en Popper: "la creença que existeixen entitats com la Física, la Biologia o l'Arqueologia, i que aquests estudis es distingeixen pel tema que investiguen em sembla un residu de quan es creia que una teoria havia de partir d'una definic0 del seu propi objecte d'estudi

Paraules clau
CIÈNCIA

Article Details

Com citar
Oña, Antonio. “ENS CAL CIÈNCIA SI VOLEM E.F”. Apunts. Educació Física i Esports, vol.VOL 1, no. 03, pp. 01-01, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFD/article/view/384362.