ESTUDI DE L’EQUILIBRI ESTÀTIC I DINÀMIC EN ELS DISMINUÏTS PSÍQUICS

Main Article Content

Javier Hernández Vázquez
Paco J. Muñoz

Un coneixement de l‟alumne en els seus diversos aspectes intel·lectual, afectiu i motor, són sempre variables importants a considerar en un procés d‟aprenen-tatge. En el cas que ens ocupa, que és l‟apre-nentatge de tasques motrius i la seva valoració, sempre és difícil de donar unes línies amb matisos per a cada cas en particular, però, podem orientar- nos amb majors possibilitats d‟èxit amb treballs i estudis relatius al tema. Quan ensenyem tasques motrius als alumnes amb disminució psíquica el problema és més gran. Primer, perquè no es coneixen en l‟actualitat moltes incògnites relacionades amb la disminució psíquica i l‟activitat física. Segon, perquè tot tipus de programa motor ha d‟ésser adaptat a les possibilitats dels individus en concret, i per tant, dificulta en gran manera l‟establiment de programes curriculars sistematitzats. Tercer, que com a conseqüència de („anteriorment esmentat. l‟única possibilitat que creiem pot solucionar parcialment la qüestió es la investigació d‟aquests processos educatius.

Paraules clau
kinestèsic, muscular, visual

Article Details

Com citar
Hernández Vázquez, Javier; and Muñoz, Paco J. “ESTUDI DE L’EQUILIBRI ESTÀTIC I DINÀMIC EN ELS DISMINUÏTS PSÍQUICS”. Apunts. Educació Física i Esports, vol.VOL 4, no. 14, pp. 15-17, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFD/article/view/383121.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 > >>