INTERVENCIÓ DIDÀCTICA: COM ENSENYAR EN EDUCACIÓ FÍSICA?
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Fernando Ureña Villanueva
Llicenciat en Educació Física i Pedagogia, Diplomat en EGB, Professor agregat de Batxillerat de l'I.B. Floridablanca, de Múrcia
En el present article s'analitza de forma exhaustiva un dels elements que ha d'integrar qualsevol disseny curricular: com ensenyar. Per això comencem per establir un marc general per tal d'abordar, a partir del mateix, aquesta qüestió des de tres perspectives: models d'aprenentatge, estructures d'aprenentatge i metodes" d'ensenyament en Educació Física. Al llarg d'aquest estudi intentem oferir una concreció de les directrius plantejades pel MEC en la recén aprovada Reforma del sistema educatiu (LOGSE) al camp de l'activitat
física.
Paraules clau
models d'aprenentatge, estructures d'aprenentatge, mètodes d'ensenyament en Educació Física
Article Details
Com citar
Ureña Villanueva, Fernando. “INTERVENCIÓ DIDÀCTICA: COM ENSENYAR EN EDUCACIÓ FÍSICA?”. Apunts. Educació Física i Esports, vol.VOL 3, no. 29, pp. 53-60, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFD/article/view/380318.
Drets
(c) 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Nuria Ureña Ortín, Fernando Ureña Villanueva, Antonio P. Velandrino Nicolás, Francisco Alarcón López, Resultados de un caso práctico de autoevaluación en educación física en la etapa de primaria , Apunts. Educació Física i Esports: Vol. 4 Núm. 86 (2006)
- Fernando Ureña Villanueva, Antonio P. Velandrino, Joaquín Parra Martínez, La evaluación de la aptitud física en escolares de educación secundaria , Apunts. Educació Física i Esports: Vol. 2 Núm. 52 (1998)