Video Gaming and Gender Dysphoria: Some Case Study Evidence

Main Article Content

Mark D. Griffiths
Jon Arcelus
Walter Pierre Bouman
Durant les últimes dues dècades, els videojocs han anat ocupant un camp establert de la investigació psicològica. En els últims anys hi ha hagut un augment de la investigació sobre el canvi de gènere online, mostrant que per a molts grups o individus això pot tenir beneficis psicològics (per exemple, com una manera d’explorar lesfuncions i els límits de gènere en un entorn segur). Fins a la data, cap investigació ha examinat el canvi de gènere online en els individus amb disfòria de gènere - persones amb problemes d’identitat de gènere. Utilitzant quatre estudis de cas, aquest estudi exploratori va examinar el paper del joc en la vida dels individus que busquen tractament per disfòria de gènere. Els objectius principals eren d’usar estudis de casos exemplar per mostrar que jugar jocs online pot ser - en algunes circumstàncies - una manera funcional de tractar amb problemes d’identitat degènere, i que el canvi de gènere en els jocs poden ajudar aquests individus a millorar la disfòria de gènere. Es discuteixen les limitacions de les dades recollides i es suggereixen recomanacions per a futures investigacions.

Article Details

Com citar
Griffiths, Mark D. et al. “Video Gaming and Gender Dysphoria: Some Case Study Evidence”. Aloma: revista de psicologia, ciències de l’educació i de l’esport Blanquerna, vol.VOL 34, no. 2, pp. 59-66, https://raco.cat/index.php/Aloma/article/view/315262.

Articles més llegits del mateix autor/a