Video Gaming and Gender Dysphoria: Some Case Study Evidence
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Mark D. Griffiths
Jon Arcelus
Walter Pierre Bouman
Durant les últimes dues dècades, els videojocs han anat ocupant un camp establert de la investigació psicològica. En els últims anys hi ha hagut un augment de la investigació sobre el canvi de gènere online, mostrant que per a molts grups o individus això pot tenir beneficis psicològics (per exemple, com una manera d’explorar lesfuncions i els límits de gènere en un entorn segur). Fins a la data, cap investigació ha examinat el canvi de gènere online en els individus amb disfòria de gènere - persones amb problemes d’identitat de gènere. Utilitzant quatre estudis de cas, aquest estudi exploratori va examinar el paper del joc en la vida dels individus que busquen tractament per disfòria de gènere. Els objectius principals eren d’usar estudis de casos exemplar per mostrar que jugar jocs online pot ser - en algunes circumstàncies - una manera funcional de tractar amb problemes d’identitat degènere, i que el canvi de gènere en els jocs poden ajudar aquests individus a millorar la disfòria de gènere. Es discuteixen les limitacions de les dades recollides i es suggereixen recomanacions per a futures investigacions.
Article Details
Com citar
Griffiths, Mark D. et al. “Video Gaming and Gender Dysphoria: Some Case Study Evidence”. Aloma: revista de psicologia, ciències de l’educació i de l’esport Blanquerna, vol.VOL 34, no. 2, pp. 59-66, https://raco.cat/index.php/Aloma/article/view/315262.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Mark D. Griffiths, Adolescent gambling and gambling-type games on social networking sites: Issues, concerns, and recommendations , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 33 Núm. 2 (2015)
- Margaret Carran, Mark D. Griffiths, Gambling and social gambling: An exploratory study of young people's perceptions and behaviour , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 33 Núm. 1 (2015)
- Lavinia McLean, Mark D. Griffiths, The Psychological Effects of Video Games on Young People , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 31 Núm. 1 (2013)
- Andrea Lewis, Mark D. Griffiths, Confronting gender representation : a qualitative study of the experiences and motivations of female casual-gamers , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Núm. 28 (2011): Llenguatge i comunicació
- Halley M. Pontes, Mark D. Griffiths, Ivone M. Patrao, Internet Addiction and Loneliness Among Children and Adolescents in the Education Setting: An Empirical Pilot Study , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 32 Núm. 1 (2014)
- Ana Isabel Pontes, Matt Henn, Mark D. Griffiths, Halley M. Pontes, Validation of the Online Political Engagement Scale in a British population survey , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 35 Núm. 1 (2017)
- Cristina Quinones, Raquel Rodríguez-Carvajal, Mark D. Griffiths, Nicholas Clarke, Cross-national validation of the resources depletion-recovery model: An empirical study of Spanish and British theme park employees , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 33 Núm. 2 (2015)
- Mark D. Griffiths, Computer game playing and social skills : a pilot study , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: 2010: L'adopció al llarg de la vida: una perspectiva multidisciplinar
- Richard Morris, Mark D. Griffiths, The relationship between gambling affinity, impulsivity, sensation seeking, superstition, and irrational beliefs : an empirical study among committed gamblers , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 31 Núm. 2 (2013)