L’educació, un tema literari.

Main Article Content

Anna Tamarit

Cal assenyalar que és necessari que el professorat es plantege fer un canvi real de metodologia a les aules de llengua i de literatura perquè l’alumnat s’interesse més i aprenga millor. Pensem que una classe magistral en què l’alumnat no és l’eix fonamental de l’aula, pot dificultar la consecució dels objectius i els continguts del currículum de manera inductiva i significativa. Així doncs, pensem que s’ha de valorar l’opció d’utilitzar mètodes diferents dels convencionals, com pot ser l’aplicació de la tematologia. A més, aquest fet ens permet conéixer de més a prop com és l’alumnat que ens envolta, cosa que ens fa plantejar quines possibles metodologies poden ser les més adequades per a tractar amb un grup determinat.

Paraules clau
tematologia, intertextualitat, educació literària, educació secundària, adolescents

Article Details

Com citar
Tamarit, Anna. “L’educació, un tema literari”. Aiguadolç, L’, no. 49, pp. 25-38, https://raco.cat/index.php/Aiguadolc/article/view/387663.